مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 23:102023-01-11سياسي

عبور دانش آموزان و معلمان از فضای ناسالم مجازی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: باید تلاش کنیم تا نسل آینده با همراهی مدیران و فرهنگیان کم دغدغه از فضای ناسالم مجازی عبور کرده و شرایط تربیتی مناسبی را پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد کنکور در اردبیل اظهار کرد: متأسفانه عده ای در فضای مجازی و رسانه های داخلی به تولید بدبینی کمر همت بستند در حالی که در این شرایط سخت باید مردم را به آینده امیدوار کرده و آنها را به لشکر ناامیدان متصل نکنیم.

وی ضرورت ارتقای سواد رسانه ای جریان دانش آموزی و معلمان را در آگاهی بخشی و بصیرت بیشتر یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، شایسته است در مدارس جریان انقلابی گری و دفاع از دستاوردهای این نظام مورد توجه قرار گیرد تا نسل های آینده بیشتر با موفقیت ها و توفیقات نظام آشنا شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: امروز کشور ما در لبه علمی جهانی در حال رقابت با کشورهای ابرقدرت است و قطعاً با افتخاراتی که در این عرصه به دست می آوریم کشورهای مدعی در آینده وابستگی و احتیاج بیشتری به ما پیدا می کنند.

قاسمیان با قدردانی از آموزش و پرورش در تشکیل جلسات همفکری و شکل گیری اتاق فکر برای بهبود کیفی و کمی نظام تعلیم و تربیت افزود: هدف از این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور دانش آموزان و معلمان از فضای ناسالم مجازی

عبور دانش آموزان و معلمان از فضای ناسالم مجازی