مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 23:522023-01-11فناوري

ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بارش برف سنگین و قطعی شبکه برق در اکثر شهرها و روستاهای این استان باعث ایجاد اختلال و در برخی مناطق قطعی شبکه ارتباطی شد که با پیگیری ها و تلاش مجموعه ارتباطی استان، - این مشکل رفع شد.

سید محمود رادمنش، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه از ساعات اولیه دیروز شاهد بارش سنگین برف در بسیاری از نقاط استان بودیم، افزود: در پی این بارش ها، شبکه برق استان دچار قطعی و خاموشی سراسری شد که این اتفاق باعث ایجاد اختلال سایت های ارتباطی گردید.

وی اظهارکرد: قطعی شبکه برق و اتمام باتری های پشتیبان در بسیاری از سایت های ارتباطی استان به ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی نیز باعث خاموشی کامل شبکه ارتباطی در این مناطق شد و اینجانب به نوبه خود به عنوان خدمتگزار مردم، بخاطر مشکلاتی که برای مردم شریف این مناطق در حوزه ارتباطی پیش آمده از مردم عذرخواهی می کنم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: از همان ساعات اولیه، همکاران ما در حوزه ارتباطی استان اعم از شرکت مخابرات، ارتباطات سیار ،ایرانسل و دیگر اپراتورها تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه ارتباطی انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار شد

ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار شد