مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 00:002023-01-11اقتصادي

نظارت بیشتری بر واگذاری مجوز احداث معادن در دشتستان صورت گیرد


فرماندار دشتستان با انتقاد از روند واگذاری مجوز احداث معادن در این شهرستان گفت: انتظار داریم نظارت بهتر و بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد بنافی عصر چهارشنبه در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهار داشت: حل مشکلات مردم در بحث تملک اراضی و مشکلات مرتع داران بخش های شبانکاره و سعدآباد ضروری است.

وی ادامه داد: منابع طبیعی فهرست پروژه های دارای اولویت برای سال آینده را احصا و ضمن هماهنگی با فرمانداری دشتستان نسبت به اخذ مجوزهای مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها اقدام کند.

لزوم صیانت از منابع آبی فرماندار دشتستان بیان کرد: با توجه به اینکه در دوره تنش آبی هستیم و جنگ آینده جنگ آب است، باید برنامه ریزی برای صیانت از اراضی و منابع آب و توجه به زیرساخت ها برای نجات منطقه و جلوگیری از چالش ها با تمرکز بر مطالعات حوزه آبخیز شهرستان انجام شود.

وی افزود: باید آمادگی ذهنی مسئولان استانی را نسبت به اهمیت منابع طبیعی افزایش داد تا کارهای بیشتر و بهتری در سطح شهرستان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری محقق شود.

بنافی خواستار اقدام فوری و هماهنگی منابع طبیعی و آبخیز داری استان با فرمانداری دشتستان و اداره کل بنیاد مسکن استان در خصوص زمین های قابل الحاق به طرح هادی روستاهای هدف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بیشتری بر واگذاری مجوز احداث معادن در دشتستان صورت گیرد

نظارت بیشتری بر واگذاری مجوز احداث معادن در دشتستان صورت گیرد