مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 04:452023-01-12ورزشي

تهیه «طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران» در اولویت های پژوهشی استان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه اولویت های پژوهشی استان تهران برای سال 1401 توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مشخص شده است از قرارگیری تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران در این اولویت ها خبر داد.

- تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران در اولویت های پژوهشی استان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه اولویت های پژوهشی استان تهران برای سال 1401 توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مشخص شده است از قرارگیری تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران در این اولویت ها خبر داد.

علاءالدین ازوجی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اولویت های پژوهشی استان تهران و قرارگیری تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران در میان این اولویت ها، گفت: این اولویت ها شامل 14 عنوان طرح پژوهشی مربوط به ادارات کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، هواشناسی، ورزش و جوانان، پزشکی قانونی، انتقال خون، جهاد دانشگاهی و استانداری تهران است.

وی افزود: شناسایی موانع و ارائه راهکارهای توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان در حوز ه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، طراحی و ارائه خدمات تولید ابری در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه «طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران» در اولویت های پژوهشی استان

تهیه «طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران» در اولویت های پژوهشی استان