مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:402023-01-12بين الملل

سفیر برزیل در فلسطین اشغالی برکنار شد


لولا داسیلوا رییس جمهور برزیل که سابقه موضعگیری در حمایت از فلسطین را دارد، سفیر برازیلیا در تل آویو را که آشکارا حامی رژیم صهیونیستی بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای در برزیل و فلسطین اشغالی خبر دادند که ژنرال گرسون مناندرو گالرسیا دو فریتاس از منصب سفارت برزیل در رژیم صهیونیستی برکنار شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از قبیل یدیعوت آحارونوت خبر دادند که لولا داسیلوا رییس جمهور برزیل سفیر این کشور در فلسطین اشغالی را برکنار کرد.

طبق این گزارش، وزارت خارجه برزیل برکناری ژنرال گرسون مناندرو گالرسیا دو فریتاس از منصب سفارت برازیلیا در تل آویو را اعلام کرد.

وی از سال 2021 توسط ژاییر بولسونارو ریییس جمهور سابق برزیل به عنوان سفییر این کشور در فلسطین اشغالی مشغول به کار شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیدیعوت آحارونوت، ژنرال گرسون مناندرو گالرسیا دو فریتاس در ارتباط با موضوع فلسطین، مواضع حمایتی از رژیم صهیونیستی داشت.

طبق گزارش این رسانه صهیونیست، دولت جدید و چپگرای لولا داسیلوا در نظر دارد که در موضوعات مهم از فلسطینیان طرفداری یکند و اینی موضوع را مائورو ویرا وزیر خارجه جدید برزیل هم تایید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر برزیل در فلسطین اشغالی برکنار شد

سفیر برزیل در فلسطین اشغالی برکنار شد