مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:052023-01-12اقتصادي

تعطیلی یکی از کارخانه های خودروساز به دلیل مشکلات قضایی


رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی با بیان اینکه خودرو باید از یک کالای سرمایه ای به کالای خدماتی تبدیل شود، از تعطیلی یکی از کارخانه های خودروساز استان به دلیل مشکلات قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر پرنیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در آذربایجان شرقی قطعه سازان و مجموعه سازان بسیار خوبی وجود دارد، اظهار کرد: به منظور ایجاد ارزش افزوده در این صنعت، حتماً باید خودروی تولیدی که قطعه سازان و مجموعه سازان ما را پشتیبانی کند، ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد یک خودروساز با برندی باکیفیت و قیمت مناسب در آذربایجان شرقی هستیم، گفت: در این خصوص تقریباً مجوزهای مقدماتی اخذ شده است و امیدواریم تا قبل از پایان امسال خبر خوشی به مردم داده شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی در تولید خودروهای تجاری قطب تولید کشور است، افزود: در بخش خودرو سواری در استان دو کارخانه وجود دارد که در حال حاضر یکی از این کارخانه ها به دلیل مشکلات قضایی تعطیل است ولی در بخش قطعه سازی و مجموعه سازی مانند تولید موتور، گیربکس و ملحقات خودرو قطب تولید کشور هستیم.

پرنیان اضافه کرد: در جریان برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو در تبریز 40 شرکت حضور یافته بودند که سه تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یکی از کارخانه های خودروساز به دلیل مشکلات قضایی

تعطیلی یکی از کارخانه های خودروساز به دلیل مشکلات قضایی