مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:102023-01-12سياسي

مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در قم برگزار می شود


معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، وحید رسولی معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این اداره کل اظهار کرد: دوازدهمین دوره مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی یوسف با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس با مشارکت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم و سایر دستگاه های مرتبط برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره در بخش بزرگسالان با موضوع دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت، بخش نوجوان با رعایت اسلوب داستانی نویسی ویژه این گروه سنی و بخش ویژه با محوریت وحدت ملی، ایران قوی برگزار می شود.

رسولی با تاکید بر اینکه داستان های ارسالی باید به صورت ورد تایپ شده بوده و از چهار هزار کلمه بیشتر نباشد، عنوان کرد: جوایز مرحله استانی دوازدهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف 150 میلیون ریال، 120 میلیون ریال و 100 میلیون ریال ویژه نفرات اول تا سوم در هر بخش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند حداکثر تا اول اسفند سال جاری، آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09368311920 (وحید رسولی) و یا رایانامه jayezeadabiyousef10qom@gmail.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در قم برگزار می شود

مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در قم برگزار می شود