مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:102023-01-12ورزشي

ظرفیت نادیده قانونی بودجه ورزش نهادها هدفمند شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه همه نهادها دارای بودجه ورزشی اند، از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان فارس خواست تا ظرفیت نادیده قانونی بودجه ورزش نهادها را شناسایی و هدفمند کنند.

- اسماعیل محبی پور در دیدار با کارکنان ورزش و جوانان استان فارس ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: برای هدفمند کردن بودجه های ورزشی این آمادگی را داریم که تمام دستگاه ها را به سمت سرمایه گذاری در ورزش سوق دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، محبی پور اضافه کرد: همچنین باید زمینه مشارکت مردم و بخش خصوصی در ورزش فراهم کنیم و نباید نگران کسب منفعت افراد باشیم.

این مقام مسئول با اظهار اینکه ورزش پرورش جسم و روح را به دنبال دارد، اظهار کرد: اینقدر روح در جسم افراد تاثیر گذار است که حتی می تواند یک فرد معلول را قهرمان و روحش بر مشکلات جسمی غلبه کند همانگونه بسیاری از معلولان فارس در این سال ها توانسته اند در عرصه مهم جهانی، المپیک و آسیایی برای فارس و کشور افتخار کسب کنند.

محبی پور در ادامه سخنانش بعنوان نمونه به علاقه مردم فارس به تیراندازی اشاره کرد و بیان داشت: باید این عرصه برای مردم فارس در رشته تیراندازی فراهم کنیم تا آنها از این راه به قهرمانی برسند و هم برای فارس و هم کشور افتخار کسب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نادیده قانونی بودجه ورزش نهادها هدفمند شود

ظرفیت نادیده قانونی بودجه ورزش نهادها هدفمند شود