مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:102023-01-12حوادث

دستگیری باند فیشینگ کاران حرفه ای توسط پلیس فتای زنجان


رییس پلیس فتای استان زنجان از متلاشی شدن باند چهار نفره فیشینگ کاران حرفه ای با بیش از 5 میلیارد ریال و 30 با فقره کلاهبرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید احمد موسوی اظهار کرد: در پی طرح شکایت و مراجعه حضوری یکی از شهروندان زنجان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، از سوی فرد یا افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

  رییس پلیس فتای استان زنجان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی و تحقیقات از مال باخته توسط کارآگاهان پلیس فتا مشخص شد، مجرمان با چرب زبانی و مطرح کردن موضوع برنده شدن در قرعه کشی، اطلاعات شخصی آنان را بدست آورده و در ادامه با ترفندهای مختلف و با اغفال مالباختگان با دستیابی به رمز پویا به سامانه های بانکی قربانیان وارد و اقدام به سرقت و تحصیل مال نامشروع می کردند.

  وی ادامه داد: با شگردهای خاص پلیسی چهار متهم در یکی از استان های همجوار شناسایی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی گوشی همراه و سیمکارت به همراه 30 کارت بانکی اجاره ای کشف شد.

  موسوی با بیان اینکه متهمان پس از سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، اقدام به خرید طلا و ارز می کردند، به شهروندان توصیه کرد: هر گونه تماس تلفنی از طریق تلفن و یا شبکه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند فیشینگ کاران حرفه ای توسط پلیس فتای زنجان

دستگیری باند فیشینگ کاران حرفه ای توسط پلیس فتای زنجان