مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:152023-01-12سياسي

حضرت زهرا (س) باید الگو قرار داده شود


در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان انصارالحسین(ع) آمده است: در زندگی فاطمه زهرا باید دقیق شد، با نگاهی نو آن زندگی را شناخت، فهمید و به معنای واقعی کلمه آن را الگو قرار داد.

- همدان-در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان انصارالحسین(ع) آمده است: در زندگی فاطمه زهرا باید دقیق شد، با نگاهی نو آن زندگی را شناخت، فهمید و به معنای واقعی کلمه آن را الگو قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان انصارالحسین علیه السلام به مناسبت هفته زن به شرح زیر است: امام صادق علیه السلام: هر کس به شناخت حقیقی فاطمه علیها السلام دست یابد، بی گمان شب قدر را درک کرده است.

بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد کوثر نور و معرفت حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان روز زن و تکریم مقام مادراست، این ولادت بزرگ، یکی از بزرگترین عیدهای اسلامی است؛ چون فاطمه ی زهرا سلام اللَّه علیها یک شخصیت برجسته و بزرگ و طراز اوّل اسلامی است؛ در حقیقت یک شخصیت طراز اوّل در طول تاریخ بشر است.

فاطمه ی زهرا سلام اللَّه علیها سرور همه ی زنان عالم است؛ بانویی که توانست در سنین کم و در عمر کوتاه، به مقامات معنوی و علمی و معرفتی و به مرتبه ای برسد که برابر مرتبه ی انبیا و اولیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) باید الگو قرار داده شود

حضرت زهرا (س) باید الگو قرار داده شود