مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:202023-01-12سياسي

حمایت از حوزه های علمیه و مراکز دینی تقویت می شود


استاندار همدان با تأکید بر اینکه حمایت از حوزه های علمیه و مراکز دینی تقویت می شود، گفت: حوزه های علمیه در کشور ما، جایگاه و ریشه چندصدساله دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد، با حضور در مراسم تجلیل از بانوان حوزه علمیه ساز در محل حوزه علمیه همدان، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، گفت: حوزه های علمیه در کشور ما، جایگاه و ریشه چندصدساله دارند.

وی افزود: اگر امروز مکتب شیعه و فقه پویای جعفری با این کیفیت به دست ما رسیده است، حاصل زحمات علمای بزرگی است که در طول قرون گذشته ارزش های اعتقادی، اسلامی و قرآنی شیعه را حفظ کردند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: علمای بزرگ گذشته، با سختی ها و مرارت های بسیاری به ویژه در طول دوران نکبت بار پهلوی اول و دوم، توانسته اند ارزش های اعتقادی و اسلامی را حفظ کنند.

استاندار همدان ادامه داد: در دوران منحط پهلوی اول و دوم، مراجع و علما مورد آزار، تخریب و تحقیر حکومت قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) فرزند حوزه علمیه و مکتب فقه پویای جعفری بود، افزود: تقویت و حفظ حوزه ها و مراکز دینی، اسلام، قرآن و اسلامیت را در این کشور حفظ خواهد کرد.

قاسمی فرزاد مطرح کرد: باید در حفظ و حراست از حوزه های علمیه که حاصل تلاشِ سال ها و قرون متمادی علما و پیشینیان ما بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از حوزه های علمیه و مراکز دینی تقویت می شود

حمایت از حوزه های علمیه و مراکز دینی تقویت می شود