مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:252023-01-12اقتصادي

پیشرفت 43 درصدی طرح آبرسانی به مناطق محروم ایلام


استاندار ایلام ازپیشرفت 43 درصدی طرح آبرسانی به مناطق محروم ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا صبح پنجشنبه در ادامه دور دوم سفرهای شهرستانی در بازدید خود از محل کمپ کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار اظهار کرد: پیچ های خطرناک مسیر ارتباطی بخش بولی از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت گاز بیجار حذف می شود و روکش آسفالت این مسیر در اسرع وقت باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به طرح آبرسانی به مناطق محروم، گفت: ایلام با 43 درصد پیشرفت فیزیکی رتبه نخست طرح آبرسانی به مناطق محروم را به خود اختصاص داده است و تعدادی از روستاهای بخش بولی شهرستان چوار نیز هدف آبرسانی طرح آبرسانی به مناطق محروم است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام از افزایش اعتبارات آبرسانی به مناطق محروم خبر داد و گفت: در وهله نخست مقرر شد که به 128 روستا محروم استان با اعتبار 507 میلیارد تومان آبرسانی شود اما با رایزنی های انجام شده تعداد روستا از 128 روستا به 200 روستا و اعتبار در نظر گرفته شده از 507 میلیارد تومان به 800 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود آب تمامی روستاهای ایلام به طرف می شود، گفت: ایلام رتبه نخست پیشرفت فیزیکی آبرسانی به مناطق محروم بین استان های سراسر کشور را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 43 درصدی طرح آبرسانی به مناطق محروم ایلام

پیشرفت 43 درصدی طرح آبرسانی به مناطق محروم ایلام