مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:502023-01-12سياسي

مدیران استان بوشهر آموزش می بینند/ لزوم ارتقای بهره وری در ادارات


استاندار بوشهر ارتقای بهره وری در ادارات را یک ضرورت دانست و گفت: با راه اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر مدیران آموزش می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در آیین گشایش راه اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر اظهار داشت: آموزش نقشی مهم، اساسی و تأثیرگذار در بهره وری و توسعه دارد.

وی با اشاره به جایگاه مهم آموزش در سازمان ها و دستگاه های اجرایی و اداری و خدماتی اضافه کرد: آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آموزش ضمن خدمت در محل کار آثار مهم و مطلوب در پی دارد خاطرنشان کرد: از فرصت آموزش برای ارتقای بهره وری در ادارات باید به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزش مقدماتی حکمرانی گفت: با راه اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر زمینه دوره های آموزش مقدماتی حکمرانی فراهم شده است.

محمدی زاده با بیان اینکه مدرسه حکمرانی شهید بهشتی وابسته به دانشگاه دفاع ملی است، خاطرنشان کرد: این مدرسه نقش مهمی در ارتقای سطح آموزش مدیران و افزایش تخصصی و بهره وری مدیریتی دارد.

وی یکی از مأموریت های اصلی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی را ارتقای مهارت های مسئولان دانست و اضافه کرد: مدرسه حکمرانی شهید بهشتی به افزایش توانمندی مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان بوشهر آموزش می بینند/ لزوم ارتقای بهره وری در ادارات

مدیران استان بوشهر آموزش می بینند/ لزوم ارتقای بهره وری در ادارات