مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:502023-01-12سياسي

استاندار یزد: انتقال آب، فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد است


استاندار یزد آغاز طرح انتقال آب از خلیج فارس به این استان را روزی تاریخی برای مردم دارالعباده دانست و گفت: انتقال آب، فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استان های مرکزی ایران و افتتاح همزمان 16 پروژه صنعتی آب و برق در استان یزد، با بیان این که دی ماه در تقویم استان یزد دارای لحظات بسیار شیرین، ارزشمند و ماندگار در تاریخ یزد است، اظهار کرد: یکی از وقایع مهم دی ماه، سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان در تاریخ 12 دی ماه است که ایشان در این سفر مسئله اساسی و مهم استان یزد را آب عنوان کردند.

وی با بیان این که در روز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی  به استان نیز هوا بارانی و برفی بود، افزود: مردم قدرشناس و ولایتمدار یزد با حضور پرشور خخود ولایتمدی و وفاداری به انقلاب را ثابت کردند .

استاندار یزد امروز را یکی از روزهای مهم و به یادماندنی برای مردم استان یزد دانست و تصریح کرد:  امروز با آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا به ایران مرکزی، در تاریخ استان یزد دومین رویداد بزرگ و تاریخی با حضور رییس جمهور محبوب و مردمی شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: انتقال آب، فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد است

استاندار یزد: انتقال آب، فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد است