مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:002023-01-12سياسي

بیانیه نخبگان جوان انقلابی کرمان در واکنش به اقدام موهن نشریه فرانسوی


نخبگان جوان انقلابی کرمان در محکومیت اهانت نشریه فکاهی شارلی ابدو به ساحت مقدس مرجعیت شیعه و مقدسات بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نخبگان جوان انقلابی کرمان در محکومیت اهانت نشریه فکاهی شارلی ابدو به ساحت مقدس مرجعیت شیعه و مقدسات بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم  یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید (صف 8) انقلاب اسلامی ایران که در پرتو زعامت ولایت فقیه پرچمدار مبارزه با امپریالیسم، سوسیالیسم و هرمکتب دیگر خودساخته غیرالهی است از آغاز پیروزی آماج هجمه ها و تبلیغات دشمنان بوده و به هر وسیله ای سعی بر اضمحلال آن داشته اند، غافل از اینکه ستون های این انقلاب و ولایت، ریشه در اصول اعتقادی برگرفته از تفکر و ایدئولوژی الهی داشته و غیر قابل خدشه است.

از سویی روند رو به رشد گرایش به اسلام در بین مردم کشورهای غربی، حاکمان این کشورها را به تکاپوی جلوگیری از امواج خروشان این حرکت با سیاه نمایی در خصوص چهره ی حقیقی اسلام ناب محمدی انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نخبگان جوان انقلابی کرمان در واکنش به اقدام موهن نشریه فرانسوی

بیانیه نخبگان جوان انقلابی کرمان در واکنش به اقدام موهن نشریه فرانسوی