مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:202023-01-12فرهنگي

شاهد خلأ گفتمانی در حوزه کودک و نوجوان هستیم


با توجه به شرایط فعلی جامعه و تقابل رسانه ای و فرهنگی، خلأ گفتمانی در تولید آثار کودک و نوجوان وجود دارد و نیاز به بازگوکردن تمدن ایرانی و اسلامی است.

- یکی از مسئولان انتشارات سروش گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و تقابل رسانه ای و فرهنگی، خلأ گفتمانی در تولید آثار کودک و نوجوان وجود دارد و نیاز به بازگوکردن تمدن ایرانی و اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست وضعیت شناسی کتاب کودک و نوجوان در ایران با حضور جمعی از دست اندرکاران حوزه نشر کودک و نوجوان کشور در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

این برنامه در ادامه سلسله نشست های علمی جشنواره ملی کتاب رشد بود.

ناصر عابدی نماینده انتشارات سروش با اشاره به تبیین شاخص های انتشارات سروش در تولید آثار برای کودک و نوجوان گفت: جدای اینکه سازمان ها و نهادهای ویژه ای در حوزه کودک و نوجوان هستند اما با توجه به شرایط فعلی جامعه و تقابل رسانه ای و فرهنگی، خلأ گفتمانی در این زمینه وجود دارد و نیاز به بازگو کردن تمدن ایرانی و اسلامی و هویت ملی و اعتقادی خود در چارچوب الگوی ایرانی و اسلامی هستیم.

وی افزود: هزینه های زیادی برای تربیت یک نیروی انسانی در کشور می شود اما در زمان بلوغ عدم بروز درست اندیشه فرهنگی، خود منجر به برخی آسیب ها مانند مهاجرت برای نیروی انسانی کشور می شود و اگر بتوانیم ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد خلأ گفتمانی در حوزه کودک و نوجوان هستیم

شاهد خلأ گفتمانی در حوزه کودک و نوجوان هستیم