مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:202023-01-12پزشكي

افزایش مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان های همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان های همدان خبر داد و گفت: مراقبت مردم می تواند از شدت بیماری کووید بکاهد.

- رضا طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیماری های تنفسی در استان اظهار کرد: از چند ماه پیش در چند مرحله با بیماری تنفسی دست به گریبان بودیم، اوایل مهر و آبان شاهد بیماری آنفلوآنزا بودیم و از همان زمان احتمال همه گیری کووید را برای یک ماه بعد و در اوایل زمستان پیش بینی می کردیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط آمادگی حوزه بیمارستانی در مرکز استان و شهرستان ها انجام گرفت گفت: در تمام بیمارستان ها آمادگی لازم برای درمان از طریق پوشش دارویی و مراقبتی با هماهنگی سایر معاونت های دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تقریبا از دو هفته پیش همزمان با کشور شاهد افزایش تعداد مراجعین بیماری های تنفسی در بیمارستان ها بودیم افزود: در حال حاضر مراجعات سرپایی به بیمارستان ها افزایش یافته و در بخش بستری شاهد افزایش متوسط بیماران هستیم و خوشبختانه تعداد نسبت به آنچه که پیش بینی می شد بالا نیست.

وی خاطرنشان کرد: مراقبت بیماران و بالا رفتن سطح ایمنی آنها با واکسیناسیون کووید 19، تغذیه و سایر موارد موثر بوده و شدت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان های همدان

افزایش مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان های همدان