مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:252023-01-12ورزشي

ایجاد زیرساخت های ورزشی در شهرستان خلخال تسریع شود


رییس دادگستری شهرستان خلخال با اشاره به نبود فرهنگسرای ورزشی در خلخال، خواستار توجه مسؤولان مرتبط استانی و شهرستانی و تسریع در ایجاد زیرساخت های ورزشی این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نباتی پیش ازظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای تیم فوتسال عدالت گستر دادگستری شهرستان خلخال به مناسبت کسب عنوان قهرمانی استان، اظهار کرد: ورزش جوهر زندگی و از تأکیدات دین مبین اسلام است.

وی افزود: کم تحرکی، چاقی و بی توجهی به ورزش سبب ایجاد بیش ترین مشکلات می شود و در مجموعه های اداری باید ورزش سرلوحه فعالیت ها باشد و بی توجهی به ورزش در جوانی و سنین اولیه عمر و میانسالی، انواع بیماری ها را در دوران سالمندی به دنبال خواهد داشت.

رییس دادگستری شهرستان خلخال ادامه داد: در شهر خلخال فرهنگسرای ورزشی نداریم و در ادارات نیز جلسات پی درپی کارکنان را به سوی کم تحرکی واداشته که مسؤولان مرتبط استانی و شهرستانی زمینه ایجاد زیرساخت های ورزشی در شهرستان خلخال تسریع یابد.

نباتی بیان کرد: تیم فوتسال عدالت گستر شهرستان خلخال در بین تیم های دادگستری شهرستان های استان اردبیل، مقام اول استانی را با کم ترین امکانات کسب کرد که جای قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های ورزشی در شهرستان خلخال تسریع شود

ایجاد زیرساخت های ورزشی در شهرستان خلخال تسریع شود