مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:402023-01-12سياسي

330 پروژه خیرساز در اصفهان در انتظار ایفای تعهدات دولت


رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: 330 پروژه خیر ساز در استان اصفهان داریم که منتظر ایفای تعهدات دولت هستند.

- مجتبی ملااحمدی، در در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان که امروز (پنجشنبه، 22 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نه فقط سازندگان 10 هزار کلاس درس که سازندگان برج های عشق و عاطفه و اندیشه هستند.

وی گفت: خیرین مدرسه ساز استان اصفهان 8 هزار و 500 کلاس درس در استان اصفهان و حدود 2 هزار و 150 کلاس درس در استان های دیگر ساخته اند و نگاه خیرین به توسعه کل کشور است.

ملااحمدی با اشاره به اینکه در دوره جدید هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان گام های خوبی برداشته شده، تصریح کرد: در این دوره نهضت هنرستان در جوار صنعت شروع شد.

همچنین امسال برای اولین بار هزار کیت آموزشی در ابتدای سال تحصیلی در بین مدارس به همت خیرین توزیع شد که گام بزرگی در حوزه مدرسه یاری است.

وی از رشد 2 و نیم برابری در جذب خیرین خبر داد و افزود: تا سال گذشته روزانه یک کلاس درس توسط خیرین ساخته می شد، اما در یک سال گذشته به 2 و نیم برابر رسیده که با درنظر گرفتن تورم می توان گفت رشد حدود 10 برابری داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 پروژه خیرساز در اصفهان در انتظار ایفای تعهدات دولت

330 پروژه خیرساز در اصفهان در انتظار ایفای تعهدات دولت