مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:452023-01-12اجتماعي

خسارت روستاییان آسیب دیده از برف جبران می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه بیش از 500 هزار مترمکعب برفروبی در استان انجام شده است، گفت: خسارت ساختمان ها و افراد آسیب دیده از برف جبران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر مرادی پیش از ظه ر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی و بارش باران که در استان پیش بینی شده بود، جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار تشکیل و با تصمیماتی در آن جلسه مقرر برای همه دستگاه های خدماتی و امدادی نقش تعیین شود تا در بارش های پیش رو آماده خدمات رسانی به مردم باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه بالای 120 سانتیمتر بارش برف در غرب استان داشته ایم، افزود: بیش از 2 روز است که این بارش ها تداوم دارد لذا به دستور استاندار گیلان عازم آستارا شدیم تا از وضعیت خدمات رسانی و اقدامات فرماندار و مدیریت بحران در این شهرستان بازدید کنیم.

وی افزود: تیم راهداری با همه امکانات در این ایام پای کار بوده و با 20 دستگاه ماشین آلات سنگین در محورهای شهرستان و 20 دستگاه هم از بخش خصوصی وارد مجموعه شدند و الان 40 دستگاه در شهرستان در حال فعالیت است.

مرادی با اشاره به دستور استاندار مبنی بر بازگشایی راه های فرعی و باز شدن راه های اصلی از سوی راهداران گفت: در بازدیدی که از روستاها دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت روستاییان آسیب دیده از برف جبران می شود

خسارت روستاییان آسیب دیده از برف جبران می شود