مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:552023-01-12اجتماعي

ثبت نام بی سوادان و کم سوادان کردستانی تا نیمه اول اسفند ادامه دارد


سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از بی سوادان و کم سوادان 10 تا 49 سال استان خواست برای آموزش در کلاس های سواد آموزی ثبت نام کنند و افزود: - ایسنا/کردستان سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از بی سوادان و کم سوادان 10 تا 49 سال استان خواست برای آموزش در کلاس های سواد آموزی ثبت نام کنند و افزود: ثبت نام بی سوادان و کم سوادان کردستانی تا نیمه اول اسفند ادامه دارد.

غلامعلی کرمی نیاز امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، مدارس و آموزش دهندگان مستقر در نقاط شهری و روستایی، آماده ثبت نام از سواد آموزان هستند و با توجه به تاخیر صورت گرفته در برنامه زمان بندی ثبت نام، این افراد تا 15 اسفند سال جاری فرصت دارند ثبت نام کنند.

وی سهمیه سال جاری استان برای پوشش دوره های سوادآموزی را 12 هزار و 800 نفر اعلام کرد گفت: از این تعداد پنج هزار نفر برای پوشش دوره سوادآموزی، چهارهزار نفر برای دوره انتقال و سه هزار و 800 نفر برای دوره تحکیم در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: این معاونت در نظر دارد بر اساس شیوه نامه مدیریت و راهبری فعالیت های سوادآموزی ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی، با مشارکت شرکا و دستگاه های همکار و بهره گیری از ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بی سوادان و کم سوادان کردستانی تا نیمه اول اسفند ادامه دارد

ثبت نام بی سوادان و کم سوادان کردستانی تا نیمه اول اسفند ادامه دارد