مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:002023-01-12اقتصادي

تکذیب توقف 20 روزه کامیون در گمرک


مدیر پایانه مرزی آستارا توقف 20 روزه کامیون در گمرک آستارا را تکذیب کرد و گفت: کامیون ها ظرف یک هفته تا 10 روز از مرز خارج می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رمضان دانش پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبه فرمانداری آستارا نوبت دهی به کامیون های ترانزیتی در پایانه بار شهرستان انجام شده و کامیون ها با فراخوانی اداره کل گمرک پس از انجام فرآیندهای پذیرش از مرز عبور می کنند.

مدیر پایانه مرزی آستارا به آمار ماه گذشته این پایانه اشاره کرد و افزود: روزانه حدود 250 کامیون از پایانه بار آستارا به سمت گمرک حرکت کرده و ترخیص می شوند.

دانش ادامه داد: مدت زمان در صف ماندن کامیون ها بستگی به روندهای پذیرش گمرکی دارد و عمدتاً کامیون های یخچال دار ویژه حمل تره بار حداکثر 7 روز و کامیون های ترانزیتی چادری که از بنادر دیگر حمل کالا انجام می دهند کمی بیشتر از زمان فوق در صف تردد هستند.

وی اضافه کرد: پس از ورود کامیون های به داخل گمرک برای طی فرآیند پذیرش به طور متوسط کامیون های یخچال دار به مدت 23 ساعت و کامیون های ترانزیت خروجی 30 ساعت، کامیون های ورودی 40 ساعت و کامیون های خالی نیز به مدت 5 ساعت در محوطه گمرک توقف دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب توقف 20 روزه کامیون در گمرک

تکذیب توقف 20 روزه کامیون در گمرک