مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:112023-01-12اقتصادي

با هدف تبدیل منطقه آزاد ارس به قطب لجستیک کشور انجام شد: واردات 3 هزار کِشنده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی در نشست با رییس اتاق تعاون ایران ضمن تشریح مزایا و تسهیلات قانونی منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: امروز ارس خواستگاه فعالیت درحوزه های تجارت، صنعت و گردشگری است و تلاشمان بر این بوده در تمام زمینه ها توسعه به صورت همگون انجام گیرد و در همین راستا اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است و عمده این موفقیت ها مرهون حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و توسعه صادرات است.

وی گفت: در سیاست های پیش بینی شده منطقه آزاد ارس به عنوان هاب لجستیک معرفی شده و این نیازمند تامین و یا تکمیل زیرساخت های مورد نیاز این حوزه از جمله جاده، ریل و فرودگاه می باشد.

از همین رو پیگیر بازگشایی جاده مسیر نخجوان به ارمنستان می باشیم و این مسیر با کوتاه کردن زمان و مسافت می تواند مهم ترین نقش را از لحاظ کارایی و چابکی ایفا و جلفا را به بندر ترانس کاسپین متصل نماید.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به 3 هزار کشنده از طریق مرزهای منطقه آزاد ارس وارد کشور شده است، توضیح داد: جهت فعالسازی هاب لجستیک ارس و از طرفی با توجه به اینکه عمده محصولات تولیدی در این منطقه به روسیه صادر می شود، اکنون ارس نیازمند صدور مجوز 5 هزار کشنده پلاک ارس می باشد تا در مسیر کشورهای حوزه قفقاز از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هدف تبدیل منطقه آزاد ارس به قطب لجستیک کشور انجام شد: واردات 3 هزار کِشنده

با هدف تبدیل منطقه آزاد ارس به قطب لجستیک کشور انجام شد: واردات 3 هزار کِشنده