مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:152023-01-12دانش

35 درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را بانوان تشکیل می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم علی خطیبی، در آیین گرامی داشت روز زن و مقام مادر که در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، - معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 35 درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و 55 درصد دانشجویان کشور را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم علی خطیبی، در آیین گرامی داشت روز زن و مقام مادر که در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با حضور فخرالسادات نصیری مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده و جمعی از بانوان ستادی این وزارت در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت و سراسر نور، معنویت و معرفت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اتفاقات بسیار مبارکی در حوزه تکریم و کرامت بانوان رخ داده است.

وی افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی حرف های جدیدی از جمهوری اسلامی به جهان مخابره شد که یکی از آنان در حوزه کرامت مقام زن بود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران، زن با حفظ کرامت و شأنیت خود سخت ترین کار هایی که در جامعه وجود دارد را به عهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را بانوان تشکیل می دهند

35 درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را بانوان تشکیل می دهند