مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:252023-01-12سياسي

روز مادر و دیداری با مادر شهید «مجتبی بلالی»


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر در منزل خانواده شهید حضور یافت و از مادر شهید دلجویی کرد.

- مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر در منزل خانواده شهید حضور یافت و از مادر شهید دلجویی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، احسان رجبی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران (مناطق 6 و7 تهران) و سعید گنجی معاون اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تکریم خانواده شهدا به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر در منزل خانواده شهید مجتبی بلالی حضور یافت و از مادر شهید دلجویی کرد.

مجتبی بلالی سال 1348در شهر تهران متول شد.

بلالی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیست و یکم تیر 1367، در فکه بر اثر موج انفجار گلوله توپ مجروح و اسیر شد و دوم بهمن 1376، در زادگاهش بر اثر عوارض ناشی از اسارت به شهادت رسید.

دکتر نریمانی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر 83 هزار نفر مادر شهید و 61 هزار نفر همسر شهید در قید حیات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز مادر و دیداری با مادر شهید «مجتبی بلالی»

روز مادر و دیداری با مادر شهید «مجتبی بلالی»