مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:362023-01-12سياسي

همه اراضی کشاورزی تا پایان دولت سنددار می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، سید جواد ساداتی نژاد امروز در چهارمین جشنواره مرکبات جیرفت اظهار کرد: جیرفت، سفره رنگین مردم ایران است و این منطقه از این حیث در دنیا زبان زد است.

وی با توصیه به کشاورزان نسبت به تولید با کیفیت گفت: کشاورزان برای سند سازی اراضی خود اقدام کنند و با تلاش همه دست اندرکاران تا پایان این دولت تمامی زمین های کشاورزی سنددار می شوند.

 ساداتی نژاد با درخواست از کشاورزان گفت: کشاورزان در سال آینده با رعایت الگوی کشت پیاز جلوی کاهش قیمت آن را در سال آینده بگیرند.

 وی با بیان رسالت کشت و صنعت جیرفت در حمایت از کشاورزان تصریح کرد: کشت و صنعت جیرفت متعلق به کشاورزان جنوب است و لازم است به این قشر خدمات ویژه ای در راستای مسئولیت های اجتماعی ارائه شود.

 وزیر جهاد کشاورزی با بیان لزوم عدم کشت پیاز در سال آینده توسط کشت و صنعت جیرفت برای کنترل قیمت افزود: کشت و صنعت به بخش صنایع تبدیلی ورود کند.

 وی خاطرنشان کرد: جنوب استان کرمان با توجه به پتانسیل های کشاورزی باید منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی شود و با تشکیل این منطقه راههای صادراتی به روی کشاورزان منطقه باز خواهد شد.

 ساداتی نژاد با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه ابراز کرد: من به عنوان وزیر تمام اختیارات خودم را به استاندار کرمان تفوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اراضی کشاورزی تا پایان دولت سنددار می شوند

همه اراضی کشاورزی تا پایان دولت سنددار می شوند