مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:452023-01-12سياسي

دعوت به راه پیمایی مردمی پس از نمازجمعه بندرعباس


در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعه بعد از نماز جمعه بندرعباس و دیگر شهرهای استان، راهپیمایی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعه بعد از نماز جمعه بندرعباس و دیگر شهرهای هرمزگان، راهپیمایی برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده:  یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ.

هُوَ الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ (الصف 8و9) اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی، بیانگر اوج عصبانیت، درماندگی و ناامیدی و نتیجه شکست های پی در پی غرب از ایستادگی و استواری ملتی هوشمند، مومن و معتقد به اسلام و ارزش های اسلامی و وفادار به ولی امر مسلمین است و این اقدامات موهن و ننگین که ریشه در خوی استکباری دنیای غرب و اندیشه های باطل آن ها دارد در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام عزیز و انقلاب عظیم اسلامی به کرات دیده شده و نشان از ضعف و زبونی و بن بست تفکر و رنگ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به راه پیمایی مردمی پس از نمازجمعه بندرعباس

دعوت به راه پیمایی مردمی پس از نمازجمعه بندرعباس