مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:502023-01-12اجتماعي

کاهش محسوس دما در دشت کاشان


براساس تفسیر نقشه های هواشناسی برای روزهای پنجشنبه تا شنبه آینده مناطق مختلف دشت کاشان با کاهش محسوس دما، روبرو شده که در مناطق کوهستانی یخبندان در تمام شبانه روز و در مناطق دشتی، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: براساس تفسیر نقشه های هواشناسی برای روزهای پنجشنبه تا شنبه آینده مناطق مختلف دشت کاشان با کاهش محسوس دما، روبرو شده که در مناطق کوهستانی یخبندان در تمام شبانه روز و در مناطق دشتی، یخبندان در ساعت های صبحگاه و شامگاه را شاهد خواهیم بود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کاهش دما باعث ایجاد یخزدگی، لغزندگی و مه آلودگی در جاده های کوهستانی شده که به شهروندان سفارش می شود، هنگام رفت و آمد در این مسیرها، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در ساعت های پایانی روز شنبه آینده، سیستم بارشی وارد منطقه کاشان خواهد شد که بارش هایی به صورت برف و باران در این مناطق دور از انتظار نیست و بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شرایط هشدار نارنجی قابل پیش بینی است.

ارغوانی افزود: ورود سیستم سرد بارشی به منطقه کاشان در روز سه شنبه، منجر به پدیده بارش باران و برف در سراسر شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شد که بارش سال زراعی جاری به 21 میلی متر نرسید و این رقم در مدت مشابه برای سال گذشته 50 و در بلندمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دما در دشت کاشان

کاهش محسوس دما در دشت کاشان