مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:252023-01-12سياسي

بخش مسکن همدان با انباشت تقاضا روبرو است


فرماندار همدان با بیان اینکه بخش مسکن همدان با انباشت تقاضا روبرو است، گفت: در بخش مسکن با انباشت تقاضا مواجهیم و مشکل تامین زمین داشتیم که با پیگیریها اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه برنامه هفتگی مسجد محور خدمت ، مسلم مخفی ظهر پنجشنبه با همراهی معاون سیاسی امنیتی، معاون امور عمرانی و کارشناسان فرمانداری در جمع اهالی خیابان نواب و نماز گزاران مسجد اعظم حضور یافت.

سرپرست فرمانداری همدان در این برنامه با بیان اینکه مساجد باید جایگاه و پایگاه حضور فعالیت و تکاپوی جوانان باشد گفت: مسجد در محله باید محور خدمت باشد و به همه نیازهای معنوی مادی و اجتماعی مردم در مسجد پاسخ داده شود.

وی افزود: حضور در جمع مردم و مسجد را برای خود برکت می دانیم و با تاسی از رییس جمهور مردمی برنامه مسجد محور خدمت را انجام می دهیم و هر هفته در یک مسجد حضور میابیم.

مخفی با اشاره به درخواست تکمیل ساختمان مسجد اعظم اظهار کرد: اختصاص کمک به مسجد را پیگیری می کنیم خوشبختانه در بازسازی تأمین فضاهای جانبی مورد نیاز پیش بینی شده است که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه با توجه به گلایه مندی اهالی از ترافیک چهار راه نواب و فرهنگ افزود: ترافیک در شهر همدان معضلی است که البته محدود به شهر همدان هم نیست و مجموعه مطالعات و اقداماتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مسکن همدان با انباشت تقاضا روبرو است

بخش مسکن همدان با انباشت تقاضا روبرو است