مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:352023-01-12اقتصادي

پنج روستای بشاگرد امسال به خط انتقال سد جگین متصل می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید دو روزه، روند آبرسانی به شهرستان بشاگرد و پروژه های در حال اجرا را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان صبح امروز در این بازدید با بیان اینکه شرایط جغرافیایی بشاگرد، کوهستانی بودن، پراکندگی جمعیتی و نبود منابع آبی پایدار ضمن زمان بر کردن اجرای پروژه ها نیازمند اعتبار با رقم بالا برای تکمیل پروزه های آبرسانی است.

وی افزود: نیاز آبی بشاگرد در حال حاضر از طریق منابع سطحی و زیرسطحی تامین می شود که به دلیل ناپایداری منابع چاه ها و چشمه ها تنها منبع پایدار آبی این شهرستان دو سد جگین و سهران است که قابلیت تامین جمعیتی زیادی از بشاگرد را داراست.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، روستاهای مسیر این دو خط انتقال که تا سردشت و گوهران ادامه دارد از سدهای جگین و سهران تامین می شود که در حال حاضر 22 روستا و دو شهر از این دو منبع تامین آب می شوند.

حمزه پور ادامه داد: عملیات آبرسانی از این دو خط نیز در حال اجراست که پیش بینی می شود تا پایان امسال 5 روستای دیگر به آب پایدار دست پیدا کنند.

وی با اشاره به طرح آبرسانی به مجتمع درکاه اشاره کرد و گفت: با تکمیل عملیات این پروزه پنج روستای درکاه، حجت آباد، چج، اسلام آباد و درکوه از آب پایدار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج روستای بشاگرد امسال به خط انتقال سد جگین متصل می شود

پنج روستای بشاگرد امسال به خط انتقال سد جگین متصل می شود