مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:362023-01-12فرهنگي

معرفی نامزدهای اتحادیه بازیگران آمریکا 2023


با معرفی نامزدهای دریافت جوایز انجمن اتحادیه بازیگران آمریکا فیلم «همه چیز همه جا یکباره» و «اشباح اینیشرین» به عنوان رقبای اصلی شناخته شدند.

- جی پلاس ، به نقل از ورایتی، بازیگران 2 فیلم همه چیز همه جا یکباره و اشباح اینیشرین دیشب چهارشنبه در میان فهرست نامزدهای جوایز انجمن بازیگران آمریکا 2023 بالاترین نامزدی ها را کسب کردند.

این 2 فیلم هر یک 5 نامزدی کسب کردند و در کنار رکوردداران بیشترین نامزدی در فهرست این جوایز که قبلاً توسط شکسپیر عاشق در سال 1998، شیکاگو در سال 2002 و تردید در سال 2008 ثبت شده بود، جای گرفتند.

هر 2 برای دریافت جایزه بهترین گروه بازیگران که بالاترین افتخار جوایز بازیگران محسوب می شود، نامزد شده اند و در این بخش با گروه بازیگران بابل دمین شازل، فابلمن ها استیون اسپیلبرگ و زنان حرف می زنند سارا پولی رقابت می کنند.

سال پیش فیلم کودا جایزه این بخش را برده بود و جسیکا چستین، ویل اسمیت، آریانا دبوز و تروی کاتسر برنده جوایز بازیگری شده بودند.

معرفی نامزدهای بیست و نهمین دوره جوایز انجمن بازیگران فصل اهدای جوایز را که یک روز پیش با گلدن گلوب هشتادم شروع شد، تداوم می دهد.

اشباح اینیشرین یک کمدی سیاه ایرلندی به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک دونا، پس از اینکه شب پیش با دریافت جایزه بهترین فیلم موزیکال یا کمدی گلد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نامزدهای اتحادیه بازیگران آمریکا 2023

معرفی نامزدهای اتحادیه بازیگران آمریکا 2023