مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:402023-01-12بين الملل

«داسیلوا» سفیر برزیل در اراضی اشغالی را برکنار کرد


رییس جمهوری برزیل سفیر این کشور در اراضی اشغالی را برکنار کرد و رسانه های صهیونیستی این اقدام را برای کابینه نتانیاهو «غافلگیرانه» ارزیابی کردند.

- رییس جمهوری برزیل سفیر این کشور در اراضی اشغالی را برکنار کرد و رسانه های صهیونیستی این اقدام را برای کابینه نتانیاهو غافلگیرانه ارزیابی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب، لولا داسیلوا رییس جمهور منتخب برزیل، گرسون مناندرو گالرسیا دو فریتاس سفیر این کشور در اراضی اشغالی را که حامی رژیم صهیونیستی بود برکنار کرد.

رییس جمهوری برزیل که سابقه حمایت از مسئله فلسطین را دارد، در یکی از اولین اقدامات خود سفیر برازیلیا در تل آویو را برکنار کرد.

وی از سال 2021 توسط ریییس جمهور سابق برزیل به عنوان سفییر این کشور در فلسطین اشغالی مشغول به کار شده بود.

بسیاری از ناظران با رصد پیشینه رفتاری داسیلوا در قبال فلسطین و رژیم صهیونیستی بر این باورند که او در دوره جدید نیز نقش حمایت گرایانه ای از فلسطین خواهد داشت؛ موضوعی که به نگرانی مقامات و رسانه های صهیونیستی دامن زده است.

روزنامه صهیونیستی جروز الم پست در تحلیلی تحت عنوان لولا، طرفدار فلسطین و ایران، ریاست جمهوری برزیل را بازپس گرفت ، با اشاره به شکست بولسونارو در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد: اسراییل یک دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«داسیلوا» سفیر برزیل در اراضی اشغالی را برکنار کرد

«داسیلوا» سفیر برزیل در اراضی اشغالی را برکنار کرد