مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:462023-01-12سياسي

استاندار آذربایجان غربی خبر داد: افزایش 89 درصدی کشف سلاح در مرزهای استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه تکریم و معارفه معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به ویژگی های استان و مرزهای طولانی و همسایگی با سه کشور، اظهار داشت: با وجود تهدیدات امنیتی در آن سوی مرزها و تلاش دشمنان اسلام و انقلاب در برهم زدن آرامش و امنیت مردم، با تلاش و مجاهدت های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار در استان برقرار بوده و مردم استان به عینه شاهد این امنیت هستند.

استاندار آذربایجان غربی با برشمردن برخی از توطئه های دشمنان برای ناامن نشان دادن کشور و استان و تلاش در این زمینه، افزود: افزایش 89 درصدی کشف سلاح و مهمات بخصوص سلاح های جنگی در مرزهای استان، نشان می دهد دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم برنامه ریزی کرده اند، اما نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشور با هوشیاری و اقتدار تمامی این توطئه ها را نقش بر آب کرده اند.

وی در ادامه بر مردمی سازی امنیت و تامین معیشت مردم و به ویژه مرزنشینان تاکید کرده و گفت: هر زمانی خود مردم برای تامین امنیت پایدار پای کار بوده اند، شاهد برقراری امنیت پایدار بوده ایم.

معتمدیان همچنین از برنامه دولت سیزدهم برای ساماندهی کوله بری و تامین معیشت و اشتغال مرزنشینان در کشور خبر داده و افزود: این طرح در قالب لایحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی خبر داد: افزایش 89 درصدی کشف سلاح در مرزهای استان

استاندار آذربایجان غربی خبر داد: افزایش 89 درصدی کشف سلاح در مرزهای استان