مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:502023-01-12سياسي

برخی سهل انگاری در جهان اسلام به دشمن میدان هتک حرمت داده است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن دیده بان بیدار بشریت را هدف قرار داده است گفت: برخی سهل انگاری در جهان اسلام به دشمن میدان هتک حرمت داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر پنج شنبه در تجمع اعتراض آمیز رشتوندان اظهار کرد: حرکت توهین آمیز نشریه فرانسوی علیه مرجعیت و ولایت فقیه محکوم شده است.

وی با بیان اینکه رفتار و گفتار بی ادبانه افراد علیه پیامبران و بزرگان دین، نهی و منفور شده است، افزود: رعایت ادب و احترام در گفتار و رفتار به نسبت به بزرگان مورد تاکید قرآن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ایجاد وسوسه و ساختن انسان مجسم کار امروز رسانه های معاند است، گفت: تصمیم گیری، قیام و اقدام به موقع علیه حرکات اهانت آمیز دشمن موجب نقض باطل می شود.

اسلام به زنان هویت و ماهیت بخشیده است آیت الله فلاحتی با تاکید بر اقدام و واکنش به موقع نسبت به رفتارها و گفتارهای ضد اسلامی دشمن، بیان کرد: سهل انگاری در اقدام به موقع در مقابل تحرکات توهین آمیز دشمن جای باطل را با حق عوض می کند.

وی با بیان اینکه غربی ها ضایع کننده و تحریم کننده حقوق بشر هستند، افزود: آنهایی که مدعیان دفاع از حقوق زن و بشر هستند خود از تضییع کنندگان واقعی حقوق زن و بشر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سهل انگاری در جهان اسلام به دشمن میدان هتک حرمت داده است

برخی سهل انگاری در جهان اسلام به دشمن میدان هتک حرمت داده است