مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:202023-01-12اجتماعي

پیش بینی استقرار توده هوای سرد و وقوع پدیده مه در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روز جمعه استقرار هوای سرد و کاهش دما در برخی ایستگاه های استان پیش بینی می شود همچنین صبح فردا وقوع پدیده مه در بخش هایی از استان انتظار می رود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روز جمعه استقرار هوای سرد و کاهش دما در برخی ایستگاه های استان پیش بینی می شود همچنین صبح فردا وقوع پدیده مه در بخش هایی از استان انتظار می رود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز بلداجی با کمینه دمای منفی 19 درجه سانتی گراد به عنوان سردترین ایستگاه در استان به ثبت رسید و دمای کمینه شهرکرد نیز به منفی 16 درجه سانتی گراد رسید.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای روز جمعه استقرار هوای سرد و کاهش دما در برخی ایستگاه های استان پیش بینی می شود همچنین صبح فردا وقوع پدیده مه در بخش هایی از استان انتظار می رود.

وی ادامه داد: از فرداشب یک سامانه بارشی به منطقه کوهرنگ وارد می شود و در روز شنبه این موج بارشی غالب مناطق چهارمحال و بختیاری را در بر می گیرد، بارش های این سامانه در مناطق کوهرنگ، اردل، بخش هایی از لردگان، کیار و خانمیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی استقرار توده هوای سرد و وقوع پدیده مه در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی استقرار توده هوای سرد و وقوع پدیده مه در چهارمحال و بختیاری