مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:202023-01-12سياسي

مدیرعامل یکی از شرکت های سهامی دولتی مازندران دستگیر شد


رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری مدیرعامل و معاونین یکی از شرکت های سهامی دولتی استان مازندران به اتهام تبانی در معاملات دولتی و تضییع حقوق بیت المال خبرداد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری مدیرعامل و معاونین یکی از شرکت های سهامی دولتی استان مازندران به اتهام تبانی در معاملات دولتی و تضییع حقوق بیت المال خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری ضمن تأکید بر رعایت قوانین و مقررات، در سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه ها ی مزبور خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرائم مالی و اقتصادی، همواره یکی از مهم ترین اولویت های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

رییس شورای قضایی استان مازندران تصریح کرد: با اقدام به موقع و مسؤولانه ی پلیس امنیت اقتصادی و صدور دستور بهنگام و قانونی از سوی مقام قضایی، مدیرعامل یکی از شرکت های سهامی دولتی استان و تعدادی از معاونین وی دستگیر شدند.

این مقام عالی قضایی افزود: در همین راستا در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، پرونده ای تشکیل شده و درحال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل یکی از شرکت های سهامی دولتی مازندران دستگیر شد

مدیرعامل یکی از شرکت های سهامی دولتی مازندران دستگیر شد