مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:252023-01-12اقتصادي

هزینه های غیرمنتظره به صنعتگران و تولیدکنندگان تحمیل نشود


عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک گفت: نباید هزینه های پیش بینی نشده ای به صنعتگران و تولیدکنندگان اضافه کرد تا درآمدها و وصول مالیاتی را با چالش مواجه کند.

- ایسنا/مرکزی عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک گفت: نباید هزینه های پیش بینی نشده ای به صنعتگران و تولیدکنندگان اضافه کرد تا درآمدها و وصول مالیاتی را با چالش مواجه کند.

سیدسعید رضوانی شامگاه چهارشنبه 21 دیماه 1401 در نشست تخصصی کمیسیون مالیاتی اتاق بازرگانی اراک که با حضور مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان مرکزی و مدیران برخی واحدهای تولیدی و صنعتی ساوه و زرندیه در کارخانه کاوه فلوت شهرصنعتی کاوه شهرستان ساوه برگزار شد، به تعامل مثبت اتاق بازرگانی و انجمن مدیران صنایع ساوه به دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: سهم صنعت از تولید ناخالص ملی 13 درصد و از وصول مالیات 67 درصد است این در حالی است که در طول یکسال گذشته صنایع از تسهیلات نظام بانکی به عنوان کمک حداقلی محروم بودند.

وی به بیشترین سهم صنعت از خاموشی های برق و گاز اشاره کرد و افزود: صنایع بیشترین هزینه ها را در قالب پرداخت تعرفه، هزینه های استاندارد، گمرک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های غیرمنتظره به صنعتگران و تولیدکنندگان تحمیل نشود

هزینه های غیرمنتظره به صنعتگران و تولیدکنندگان تحمیل نشود