مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:252023-01-12پزشكي

نخستین جراحی قلب باز در گنبدکاووس انجام شد


رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس گفت: امروز در استانه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) نخستین جراحی قلب باز در این بیمارستان با حضور پزشک فوق تخصص قلب انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس محسن عرب ظهر، رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) امروز در حاشیه جراحی قلب باز با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولان شهرستانی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس به عنوان مرکز شرق گلستان خدمات درمانی و بهداشتی فراوانی را به جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری شرق گلستان ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: خدمات خوبی در این بیمارستان در حال انجام بوده و امید داریم با پیگیری های در حال انجام بتوانیم تحول خوبی در حوزه خدمات درمانی در این بیمارستان ارائه دهیم.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس خاطرنشان کرد: بطور میانگین ماهانه 500 بیمار قلبی از شرق گلستان برای دریافت خدمات قلبی مانند آنژیوگرافی به این بیمارستان مراجعه می کنند که از این تعداد حدود 50 بیمار نیازه به جراحی قلب باز دارند.

وی در خصوص هزینه های جراحی قلب باز ادامه داد: برخی از بیماران قلبی بیمه نبوده و به بیمارستان های خصوصی مراجعه کرده و با حدود 300 میلیون تومان هزیه این جراحی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جراحی قلب باز در گنبدکاووس انجام شد

نخستین جراحی قلب باز در گنبدکاووس انجام شد