مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:302023-01-12پزشكي

مرکز درمان ناباوری سطح 2 شرق گلستان در گنبدکاووس راه اندازی می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز درمان ناباوری سطح 2 شرق گلستان تا پایان امسال در گنبدکاووس راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس محمد مهدی زرگران، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ظهر امروز در حاشیه نخستین عمل جراحی قلب باز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس اظهار کرد: تلاش کردیم به شهرستان گنبدکاووس به عنوان دومین شهر استان و ارائه خدمات درمانی به شرق گلستان نگاه ویژه ای داشته باشیم و در یکسال گذشته اتفاقات خوبی در این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان رخ داده است.

وی تصریح کرد: با اتفاقات خوب در سطح سلامت در گنبدکاووس به مرکزیت شرق گلستان امید داریم شاهد پایه گداری و ارتقاء سطح درمانی در این شهرستان باشیم.

معاون درمان علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: مقدمات راه اندازی مرکز درمان ناباوری سطح 2 شرق گلستان در گنبدکاووس انجام شده و تا پایان سال این کار عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت های خوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، اموزشی شدن بیمارستان های این شهرستان بوده که در سال 1402 محقق خواهد شد .

زرگران گفت: دکتر ملکی و تیم تخصصی وی در بخش جراحی قلب باز این قول را دادند تا در این حوزه کادر سازی نموده و نیروهای بومی منطقه را تا 6 ماه اینده آموزش داده تا در اینده مشکل تیم تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان ناباوری سطح 2 شرق گلستان در گنبدکاووس راه اندازی می شود

مرکز درمان ناباوری سطح 2 شرق گلستان در گنبدکاووس راه اندازی می شود