مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:552023-01-12سياسي

تصویب اعتبار جهت تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست/ هدف ما تحقق وعده هااست


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مصوبات سفر دوم رییس جمهور به استان یزد گفت: اعتبارات فرهنگی و هنری و به ویژه اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست در نظر گرفته می شود.

- ایسنا/یزد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مصوبات سفر دوم رییس جمهور به استان یزد گفت: اعتبارات فرهنگی و هنری و به ویژه اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست در نظر گرفته می شود.

محمد مهدی اسماعیلی در نشست شورای اداری شهرستان مروست گفت: دشمن در اتفاقات اخیر تلاش کرد با تروریسم رسانه ای مردم کشورمان را تحت تاثیر قرار دهند اما حضور پرشور مردم در رویدادهای انقلاب مانند 13 آبان، عمق دلدادگی مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب را نشان داد.

وی افزود: در تشییع پیکر شهدا در روز شهادت حضرت زهرا (س) موج عظیمی به پا خواست و مردم دلدادگی خود به رهبر حکیم انقلاب و ارزش های بالایی که میراث دار آنها هستند نشاد دادند.

اسماعیلی بیان کرد: ما به عنوان خادمان این انقلاب و مردم عزیز باید تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار ببریم.

وی گفت: کشور به برکت پشتیبانی مردم و تلاش مسئولان روزهای بسیار خوبی را پیش رو دارد و همه پیشبینی های در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نشان می دهد با عزم و اراده دولت انقلابی، پشتیبانی رهبر عزیز انقلاب و همراهی قاطبه مردم در فرصت کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار جهت تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست/ هدف ما تحقق وعده هااست

تصویب اعتبار جهت تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست/ هدف ما تحقق وعده هااست