مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:052023-01-12فناوري

ثبت بیش از 10میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات


معاون وزیر ارتباطات در کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی کشور گفت: بیش از 10 میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات در کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی کشور با بیان این که به اشتراک گذاری اطلاعات، استعلام ها و خدمات الکترونیکی بین نهادها و کسب و کارها از اهداف اصلی مرکز ملی تبادل اطلاعات است، در تشریح جزییات عملکرد این مرکز بیان داشت: گذرگاه خدمات دولت الکترونیکی(GSB) که به ارائه خدمات استعلامی میان دستگاه های دولتی می پردازد، از ابتدای فعالیت خود در سال 1395 تا کنون دارای حدود 7 میلیارد تراکنش بوده است.

این گذرگاه دارای 319 دستگاه سرویس گیرنده و 73 دستگاه سرویس دهنده است که در مجموع باعث شکل گیری و تبادل استعلام های دولتی شده اند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در بخش دیگری از نشست این کارگروه به تبیین عملکرد گذرگاه عمومی خدمات دولت الکترونیکی (PGSB) پرداخت و اظهار داشت: اصلی ترین وظیفه گذرگاه عمومی خدمات دولت الکترونیکی، ارائه خدمات سازمان های دولتی و بخش خصوصی به یکدیگر است.

در این خصوص از آغاز فعالیت PGSB در سال 1398 تا آذر 1401، بیش از 3 میلیارد و 604 میلیون تراکنش ثبت شده است که با مجموع تراکنش های ثبت شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 10میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات

ثبت بیش از 10میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات