مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:052023-01-12سياسي

اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «اسد آبادی»


مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «اسد آبادی» شهر خرم آباد خبر داد.

- خرم آباد- مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم اسد آبادی شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی امیری امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، دو تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی گروه جهادی شهید رهنمون به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی و دهه مقاومت به منطقه نیمه برخوردار اسدآبادی خرم آباد اعزام شده و برای ارائه خدمات سلامت به مردم منطقه، در مسجد امام جعفر صادق (ع) مستقر شدند.

وی، افزود: این اکیپ شامل پزشک عمومی، کارشناسان بهداشت، تغذیه، روانشناسی، آزمایشگاه، ماما و دارویار است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز، تیم ها را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام، عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد؛ شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو است که به صورت رایگان به بیش از 200 نفر خدمات سلامت ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «اسد آبادی»

اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «اسد آبادی»