مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:202023-01-12پزشكي

برنامه واکسیناسیون برخی بیماری ها در مناطق ورودی زائران اربعین


نظام سلامت ایران برای حفظ سلامتی زائران و پیشگیری از انتقال احتمالی بیماری ها، برنامه واکسیناسیون کلی نظیر سرخچه، فلج اطفال و کرونا را در مناطق ورودی زائران اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور، امروز (پنجشنبه) در آستانه برگزاری اولین نشست تخصصی درس آموخته های نظام سلامت در مدیریت تجمعات انبوه با تاکید بر مراسم اربعین حسینی(ع) ، افزود: وزارت بهداشت، یک مرکز علمی و اجرایی است و باید برنامه ها به صورت علمی انجام شود.

وی با یادآوری اینکه ایران، کشوری حادثه خیز به لحاظ حوادث و بلایاست که بیش از 50 حادثه در آن دیده شده و  13 مورد آنها شایع و تکرار شونده است، گفت: ضمن آنکه در طول سال، با تجمعات انبوه به مناسبت های مختلف نظیر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن، سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و .

مواجهیم که شاخص ترین آن، مراسم اربعین حسینی (ع) به عنوان یک راهپیمایی سیال و طولانی مدت است که با حضور جمعیت بزرگی از افراد با تفکرات و ادیان گوناگون، بزرگترین اجتماع دنیا و جهان اسلام به ویژه برای شیعیان را شکل می دهد که مدیریت آن، نیازمند زیرساخت هایی لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه واکسیناسیون برخی بیماری ها در مناطق ورودی زائران اربعین

برنامه واکسیناسیون برخی بیماری ها در مناطق ورودی زائران اربعین