مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:352023-01-12سياسي

اعطای امتیاز به مدیران موفق در جذب اعتبارات


مسئله حائز اهمیت این است که از محل آورده پروژه، خود پروژه باید شکل بگیرد  - ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت:مسئله حائز اهمیت این است که از محل آورده پروژه، خود پروژه باید شکل بگیرد  محسن افشارچی ظهر امروز (22 دی ماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی دستگاه ها به صورت جزیی گزارش داده شود، اظهار کرد: پروژه های مصوب سفرهای استانی و داخلی باید به طور دقیق بررسی شود.

آنچه که به نظر می رسد در حوزه پروژه عمرانی حتی در سطح کلان مشکلات اعتباری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه ها با بررسی عددی و دقیق کارنامه مراحل اجرایی پروژه ها را بررسی و در مدت کوتاه 3 تا 6 ماهه گزارش دهند، افزود: معاونت عمرانی استانداری هم نظارت به پروژه های استانی خواهد داشت.

افشارچی با اشاره به ارائه داشبورد مدیریتی جدید، ساختار سیستماتیک بر نظارت پروژه ها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و ادامه داد: پروژه های اثرگذار مثل مسکن، راهداری و حوزه آب (سدها) برای استان حائز اهمیت است، لذا تسریع پیگیری ها و بررسی مدوام مدنظر باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه شخصا پیگیر مصوبات استانی و سفرهای مسئولان به استان خواهم بود، اضافه کرد: ارائه گزارش از عقب ماندگی پیشرفت و دلایل و موانع این پروژه ها علاوه بر اینکه از سمت سازمان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای امتیاز به مدیران موفق در جذب اعتبارات

اعطای امتیاز به مدیران موفق در جذب اعتبارات