مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:352023-01-12سياسي

توانیابان همدانی؛ فراموش شدگان طرح جامع شهری


توانیابان همدانی در حالی جز فراموش شدگان طرح جامع شهری هستند که مسئولین همدان همواره ادعا دارند قدم های خوبی در مسیر مناسب سازی شهری و عدالت شهری برداشته اند.

- خبرگزاری مهر ، استان ها: به گفته مسئولین استان همدان، در این استان غربی کشور حدود 47 هزار نفر دچار معلولیت هستند؛ افرادی که یا به سبب وضعیت جسمی، یا بینایی یا شنوایی و یا سایر معلولیت ها نیازمند توجه بیشتر و خدمات دهی به صورت ویژه هستند.

در این زمینه اگرچه قانون هایی وجود دارد اما تاکنون همدان را نه می توان شهر دوستدار معلول دانست و نه برنامه هایی مدون در قالب پیوست های فرهنگی و اجتماعی پروژه ها را شاهد هستیم.

این روزها، بار دیگر سخن از طرح جامع شهری همدان مطرح است؛ طرحی که بارها در مسیر بلاتکلیفی وارد شده و بارها حاشیه ها و البته ایراداتی را به جان خریده است؛ اما باید دید این طرح که باز هم سخن از تصویب و اجرایی شدن آن به میان آمده است، جایی 47 هزار توانیاب همدانی را دیده است یا خیر؟ خبری از مناسب سازی شهری نیست که نیست یکی از توانیابان همدانی که به گفته خود به صورت مادرزادی از ناحیه پا دچار مشکلاتی است، به خبرنگار مهر گفت: نه پارکی ویژه معلولین در همدان وجود دارد، نه اینکه ما افراد دارای ویلچر جایگاهی در این شهر داریم! ما در هیچ جای شهر همدان دیده نشده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانیابان همدانی؛ فراموش شدگان طرح جامع شهری

توانیابان همدانی؛ فراموش شدگان طرح جامع شهری