مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:502023-01-12اقتصادي

اختصاص 14 هزار میلیارد اعتبار برای پروژه های عمرانی استان همدان


سرپرست اداره کل فنی استانداری همدان گفت: در سفر هیات دولت به استان همدان، 14 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی استان اختصاص یافته است.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره کل فنی استانداری همدان گفت: در سفر هیات دولت به استان همدان، 14 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی استان اختصاص یافته است.

کیوان کاظمی مستقیم پنجشنبه 22 دی ماه در شورای اداری شهرستان نهاوند، اظهار کرد: اعتبارات اختصاص یافته به استان همدان در سفر هیات دولت رقم قابل توجهی است و اعتبارت این سفر از محل اعتبارات نفت است و شرط سه ساله جذب این اعتبارات برای ما برداشته شده و تخصیص ها مرحله ای انجام می شود.

وی اضافه کرد: در مجموع کل اعتبارات استان در سفر دولت، 927 و نیم میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی مهم و نمیه کاره شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است کاظمی مستقیم بیان کرد: اعتبارات در نظر گرفته برای پروژه های شهرستان در این سفر شامل تکمیل محور آورزمان- ملایر است که 50 میلیارد تومان برای حوزه نهاوند و 150 میلیارد تومان برای حوزه ملایر اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: برای چهارخطه کردن محور نهاوند به سه راهی کنگاور 30 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و برای نگهداری و نوسازی راه های شریانی 60 میلیارد تومان، رفع نقاط حادثه خیز شهرستان 37 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 14 هزار میلیارد اعتبار برای پروژه های عمرانی استان همدان

اختصاص 14 هزار میلیارد اعتبار برای پروژه های عمرانی استان همدان