مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:152023-01-12اقتصادي

شناسایی 35 روستای پرخطر آذربایجان شرقی


رییس پژوهشکده سوانح طبیعی کشور گفت: در استان آذربایجان شرقی نیز 160 روستای با چندین مخاطره شناسایی شده که بعد از بازدیدها و بررسی ها، 35 روستای پرخطر از این تعداد شناسایی شد و در اولویت انجام اقدامات مربوط به ایمن سازی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدامیرحسین گرگانی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان،  با اشاره به تدوین سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور، خواستار شناسایی مخاطرات اولویت دار در مقیاس استانی و شهرستانی شد.

سیدامیرحسین گرکانی با بیان این که فقط شهرداری مسئول احیای بافت فرسوده و ناایمن در سطح شهر نیست، افزود: دستگاه های اجرایی به عنوان متولی نسبت به شناسایی بافت فرسوده و ناایمن و رفع خطر ساختمان دستگاه متبوعه اقدام کرده و این بافت ها را محدود کنند.

وی گفت: با تدوین سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور با 23 عنوان مخاطره و کار تیمی 346 نفر از اساتید و نخبگان نسبت به اولویت بندی روستاهای دارای چند مخاطره در سطح کشور اقدام کرده ایم.

گرکانی اضافه کرد: در استان آذربایجان شرقی نیز 160 روستای با چندین مخاطره شناسایی شده که بعد از بازدیدها و بررسی ها، 35 روستای پرخطر از این تعداد شناسایی شد و در اولویت انجام اقدامات مربوط به ایمن سازی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 35 روستای پرخطر آذربایجان شرقی

شناسایی 35 روستای پرخطر آذربایجان شرقی