مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:202023-01-12اقتصادي

اختصاص 9500 میلیارد برای توسعه بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اختصاص بالغ بر 9 هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه بخش درمان مستقیم این سازمان طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرهاشم موسوی امروز پنج شنبه در جریان سفر به استان لرستان، در شهرستان بروجرد و پس از بازدید از بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد، اظهار داشت: در سال جاری بیش از 9 هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه بخش درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی که خدمات رایگان به بیماران بیمه شده ارائه می دهد، اختصاص داده شده است.

وی، افزود: تأمین اجتماعی یک سازمان خدمات محور است که بیمه شدگان، بازنشستگان و کارگران، خدمت گیرندگان مستقیم این سازمان هستند و به نحوی همه مردم از این سازمان و خدمات آن منتفع هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در بازدیدهای استانی و شهرستانی بنا بر این گذاشته شده که فرآیندها، ظرفیت ها و مشکلات احتمالی در مسیر ارائه خدمات را به صورت مستقیم مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر موانعی هست آن را برطرف کنیم.

موسوی، عنوان کرد: در شهرستان بروجرد نیز به همین منظور حضور پیدا کرده ایم تا ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به همه همکارانی که در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند، موانعی را که ممکن است در بخش های مختلف وجود داشته باشد با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 9500 میلیارد برای توسعه بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی

اختصاص 9500 میلیارد برای توسعه بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی