مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:552023-01-12سياسي

رییسی: رفع مشکلات ازدواج جوانان، اشتغال و مسکن مورد تأکید دولت است


با حضور و دستور رییس جمهور عملیات اجرایی احداث 23 هزار 600 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به طور همزمان در 4 شهر استان یزد آغاز شد.

- رییسی: رفع مشکلات ازدواج جوانان، اشتغال و مسکن از مورد تأکید دولت است با حضور و دستور رییس جمهور عملیات اجرایی احداث 23 هزار 600 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به طور همزمان در 4 شهر استان یزد آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های سفر استانی دولت مردمی به استان یزد، عصر امروز (پنج شنبه) در منطقه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مهریز حضور یافت و از واحدهای مسکونی ساخته شده بازدید کرد.

رییس جمهور همچنین ضمن گفتگوی بی واسطه با برخی ساکنان این واحدهای مسکونی میزان رضایت آنها از خانه های ساخته شده و نیز شرایط پرداخت اقساط آن را جویا شد.

در ادامه با حضور و دستور رییسی و با نام حضرت زهرا (س) عملیات اجرایی 23 هزار و 600 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در 4 شهر تفت، ابرکوه، اردکان و کاریزبوم آغاز شد.

با دستور رییس جمهور همچنین عملیات واگذاری 330 واحد مسکن ویلایی یک طبقه حیاط دار در شهرهای مهریز و یزد آغاز شد.

رییسی در ادامه در جمع اهالی این منطقه حضور یافت و در سخنان کوتاهی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، عشق به اهل بیت(ع)، دین مداری و ولایتمداری را از ویژگی های برجسته مردم استان یزد بوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: رفع مشکلات ازدواج جوانان، اشتغال و مسکن مورد تأکید دولت است

رییسی: رفع مشکلات ازدواج جوانان، اشتغال و مسکن مورد تأکید دولت است