مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 17:002023-01-12بين الملل

لغو تابعیت اسرا مقابله با حضور آنان در سرزمین فلسطین است


باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد تصویب پیش نویس قانون لغو تابعیت اسرای ساکن اراضی 1948 توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در راستای اخراج گسترده فلسطینیان و مقابله با حضور آنان در سراسر فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد تصویب پیش نویس قانون لغو تابعیت اسرای ساکن اراضی 1948 توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در راستای اخراج گسترده فلسطینیان و مقابله با حضور آنان در سراسر فلسطین است.

این باشگاه اعلام کرد: این روند اخراج هیچگاه متوقف نشده و رویه های آن با ارائه ابتکارات و قوانین نژاد پرستانه گسترده تر شده است و در سال های اخیر به مهمترین ابزار اشغالگران برای آواره کردن فلسطینیان از این سرزمین تبدیل شده است.

باشگاه اسیر افزود: این اولین باری نیست که چنین قوانینی توسط ائتلاف افراطی کنونی با کمک برخی طرف های مخالف آنان به تصویب رسیده که به دنبال هدف قرار داده مردم فلسطین در قدس است.

این نهاد هشدار داد: این مرحله ای بسیار خطرناک است و لازمه آن برخورد جدی و تعیین کننده از سوی جنبش ملی فلسطین بوده و ایستادگی در برابر سیاست ها، اقدامات و قانون گذاری های رژیم صهیونیستی امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تابعیت اسرا مقابله با حضور آنان در سرزمین فلسطین است

لغو تابعیت اسرا مقابله با حضور آنان در سرزمین فلسطین است